• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Reverse | EU Clan

zLoucoPvP

Survivor
Joined
Jul 27, 2015
Messages
151
Reaction score
3
Nombre Real: Kevin
- IGN: kvnsurvives
- Skype ID: lol_gaming77
- Mejores skills: sword, rod, bow, fns
- Peores skills: ice pvp
- Experiencia en clanes: I have been to many clan and I have much experience in both tactics in pvp. I speak 3 languages: English, Italian and Spanish
- Wins/Lost: 208 wins / idk
- Clanes pasados: Breathe, Allegiant, Fulgur,Weaken, Dancovers, Nasica's Clan, Nebula, Splinters and others...
- Porque quieres pertenecer a Reverse? {100 palabras} I'm a good player in 1v1 and team JUST TRY ME IN CW
 

Reverse

Quantum
Joined
Apr 1, 2015
Messages
329
Reaction score
37
Nombre Real: Kevin
- IGN: kvnsurvives
- Skype ID: lol_gaming77
- Mejores skills: sword, rod, bow, fns
- Peores skills: ice pvp
- Experiencia en clanes: I have been to many clan and I have much experience in both tactics in pvp. I speak 3 languages: English, Italian and Spanish
- Wins/Lost: 208 wins / idk
- Clanes pasados: Breathe, Allegiant, Fulgur,Weaken, Dancovers, Nasica's Clan, Nebula, Splinters and others...
- Porque quieres pertenecer a Reverse? {100 palabras} I'm a good player in 1v1 and team JUST TRY ME IN CW
Declined
 

ItzKev6i8n

Platinum
Joined
Oct 23, 2014
Messages
80
Reaction score
6
- Nombre Real: Eric
- IGN: DaCuu_
- Skype ID: xbydarkness
- Mejores skills: sword, rod, fns
- Peores skills: nervios, bow
- Experiencia en clanes: Alta, owner de un clan mas de 6 meses y participación en otros también
- Wins/Lost: 202/872
- Clanes pasados: Starke, ReachZone, Phayron
- Porque quieres pertenecer a Reverse? {100 palabras} Por que quiero mejorar mi pvp y perfeccionar mis skills y creo que la mejor manera de hacerlo es estando en clanes y jugar con gente de un nivel alto y con experiencia. Ademas hay gente que son mis amigos :)
 

Reverse

Quantum
Joined
Apr 1, 2015
Messages
329
Reaction score
37
- Nombre Real: Eric
- IGN: DaCuu_
- Skype ID: xbydarkness
- Mejores skills: sword, rod, fns
- Peores skills: nervios, bow
- Experiencia en clanes: Alta, owner de un clan mas de 6 meses y participación en otros también
- Wins/Lost: 202/872
- Clanes pasados: Starke, ReachZone, Phayron
- Porque quieres pertenecer a Reverse? {100 palabras} Por que quiero mejorar mi pvp y perfeccionar mis skills y creo que la mejor manera de hacerlo es estando en clanes y jugar con gente de un nivel alto y con experiencia. Ademas hay gente que son mis amigos :)
Declined
 

JustJuan

Spectator
Joined
Aug 18, 2015
Messages
14
Reaction score
0
- Nombre Real: Juan
- IGN: JustJuan
- Skype ID: JuanEMinecraft
- Mejores skills: Sword, Bow, Rod.
- Peores skills: ay veces que me pongo nervioso y soy una mierda.
- Experiencia en clanes: QuantumBoys, y en todos los clanes que ha estado tigre que has estado tu igual.
- Wins/Lost: 370/3000
- Clanes pasados: Todos los de tigre y QuantumBoys.
- Porque quieres pertenecer a Reverse? {100 palabras}: Por que tengo tiempo jugando con todos ustedes, y quiero volver a esto de los clanes.
 

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,610
Members
523,972
Latest member
Atasci