SoyTuPapito
Spectator
- Reaction score
- 3
lol austinnn solo porque me sali de tu clan xD el itheghost sabe que soy legit xD
Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.
zsxdsdsalol austinnn solo porque me sali de tu clan xD el itheghost sabe que soy legit xD
It was, indeed, but there were too many randies, Phatan, Adverted, were always in the game, idk, just because we 5-3ed VendettaGreat battle.
No cause most people hate this clanIt was, indeed, but there were too many randies, Phatan, Adverted, were always in the game, idk, just because we 5-3ed Vendetta
I know, just becaused we demolished those ez clansNo cause most people hate this clan
... Ok thenI know, just becaused we demolished those ez clans
Entró al ts y pidió de entrar al clan con Cesar, yo le dije que sí. Para sacarlo quiero que el lo diga.Remuevan a lastshot por favor ayer dekev lo pidió
Te lo pidió dekev que es el owner del clan por lo tanto es el que mando entre todos, que no quieras hacer caso es otra cosa. pce fgt'sEntró al ts y pidió de entrar al clan con Cesar, yo le dije que sí. Para sacarlo quiero que el lo diga.
Te lo regalamos a ese manco con todo y ticketaTe lo pidió dekev que es el owner del clan por lo tanto es el que mando entre todos, que no quieras hacer caso es otra cosa. pce fgt's