• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Amazing [Team US]

Quitss

Platinum
Reaction score
46
Mɪɴᴇᴄʀᴀғᴛ IGN: ImJustADreamer (Main) // SecondariesGod (Alt)
Aɢᴇ: 15
Sᴋʏᴘᴇ: Ya me tienes
Dᴏɴɴᴏʀ: :,v soy pobre alv
Pᴀsᴛ Cʟᴀɴs: Signature
Wɪɴs / Pʟᴀʏᴇᴅ: Signature
Wʜᴀᴛ ᴅᴏ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴊᴏɪɴ Aᴍᴀᴢɪɴɢ: Tengo la invitacion de quitss, a demas quisiera ayudar en el tiempo que estara el clan y se me hace un clan bueno
Member bienvenido

Spazzio

Survivor
Reaction score
6
Mɪɴᴇᴄʀᴀғᴛ IGN:EmilianoTheMax(renorojas)
Aɢᴇ:15
Sᴋʏᴘᴇ:influencia.priv
Dᴏɴɴᴏʀ:
Pᴀsᴛ Cʟᴀɴs: 300 / TRILOGIES/ PRECISE/ FORWARD/ RAIS/PANCRACIIOS/TRIGGERS/ETC
Wɪɴs / Pʟᴀʏᴇᴅ:750/1500 ahora10/20
Wʜᴀᴛ ᴅᴏ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴊᴏɪɴ Aᴍᴀᴢɪɴɢ:Estan mi varios amigos y iamhqcks cola chabal la mayoria de el clan me conoce y se que este clan va a mejorar mucho con la ayuda de todos :D

Queen00

Tribute
Reaction score
0
Mɪɴᴇᴄʀᴀғᴛ IGN:AHREEEEE
Aɢᴇ:16
Sᴋʏᴘᴇ:jerielcox44
Dᴏɴɴᴏʀ:No
Pᴀsᴛ Cʟᴀɴs:Corruption Nova TheRuners AdicctionsUS
Wɪɴs / Pʟᴀʏᴇᴅ:145/1090
Wʜᴀᴛ ᴅᴏ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴊᴏɪɴ Aᴍᴀᴢɪɴɢ:Se ve un clan con futuro,mas con los members que hay se ve que este clan puede llegar a un top alto en las leaderboards alto y para mi QUITSS eres un jugador de gran progreso que como estas jugando nadie te toca

Ivanpvp123

Experienced
Reaction score
31
Mɪɴᴇᴄʀᴀғᴛ IGN: ivanGamer_19
Aɢᴇ: 13
Sᴋʏᴘᴇ: ...
Dᴏɴɴᴏʀ: N/A
Pᴀsᴛ Cʟᴀɴs: LatinBlade MoonBlack , Owned , Luxury , dramatic , precise , frijolitoz , revolution , GRATORZ , CORRUPTION , CYCLONE ... KARMA GHOULZ
Wɪɴs / Pʟᴀʏᴇᴅ: PERFIL
Wʜᴀᴛ ᴅᴏ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴊᴏɪɴ Aᴍᴀᴢɪɴɢ: porque me gustaria tener una oportunidad en este clan OP

Rainhard

Platinum
Reaction score
3
Mɪɴᴇᴄʀᴀғᴛ IGN: ivanGamer_19
Aɢᴇ: 13
Sᴋʏᴘᴇ: ...
Dᴏɴɴᴏʀ: N/A
Pᴀsᴛ Cʟᴀɴs: LatinBlade MoonBlack , Owned , Luxury , dramatic , precise , frijolitoz , revolution , GRATORZ , CORRUPTION , CYCLONE ... KARMA GHOULZ
Wɪɴs / Pʟᴀʏᴇᴅ: PERFIL
Wʜᴀᴛ ᴅᴏ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴊᴏɪɴ Aᴍᴀᴢɪɴɢ: porque me gustaria tener una oportunidad en este clan OP
RECOMENDED.

Members online

Forum statistics

Threads
242,192
Members
523,970
Latest member
Atasci