• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Rains ☁

Status
Not open for further replies.

Benjaz

Experienced
Joined
Aug 11, 2015
Messages
316
Reaction score
28
Minecraft IGN (Include Alts): Kaitlyynn, LuckyVAPES, Luckyscott.
Age:15
Stats:2/20
Donor: platinum
Past Clans: Amazing, Electrics, Pancracios.
Why Do You Want to Join Rains?(Explain Briefly): Me gustaría estar en este clan por qué veo que se llevan muy bien, también es un muy buen clan y porque es de lo pocos clanes legits.
Recomendado
 

contriving

Quantum
Joined
May 13, 2016
Messages
301
Reaction score
37
Quisiera aplicar pero seria hipocrita despues de insultar a Cochi xd
Minecraft IGN (Include Alts): Kaitlyynn, LuckyVAPES, Luckyscott.
Age:15
Stats:2/20
Donor: platinum
Past Clans: Amazing, Electrics, Pancracios.
Why Do You Want to Join Rains?(Explain Briefly): Me gustaría estar en este clan por qué veo que se llevan muy bien, también es un muy buen clan y porque es de lo pocos clanes legits.
Recomendado
 

GodAir

Platinum
Joined
Jul 31, 2015
Messages
982
Reaction score
123
Minecraft IGN (Include Alts): Kaitlyynn, LuckyVAPES, Luckyscott.
Age:15
Stats:2/20
Donor: platinum
Past Clans: Amazing, Electrics, Pancracios.
Why Do You Want to Join Rains?(Explain Briefly): Me gustaría estar en este clan por qué veo que se llevan muy bien, también es un muy buen clan y porque es de lo pocos clanes legits.
Recomendado paphi xd <3
 

SrEnzo

Quantum
Joined
Jan 30, 2015
Messages
802
Reaction score
297
Minecraft IGN (Include Alts): Kaitlyynn, LuckyVAPES, Luckyscott, sadboylost.
Age:15
Stats:2/20
Donor: platinum
Past Clans: Amazing, Electrics, Pancracios.
Why Do You Want to Join Rains?(Explain Briefly): Me gustaría estar en este clan por qué veo que se llevan muy bien, también es un muy buen clan y porque es de lo pocos clanes legits.
Recomendado, best chiqui
 

Mqgia

Spectator
Joined
Jul 5, 2016
Messages
3
Reaction score
2
Minecraft IGN (Include Alts): OsoMaloso
Age: 15
Stats: 1/1
Donor: No :c
Past Clans: DisguiseUS, TriggersUS, ElectricsUS
Why Do You Want to Join Rains?(Explain Briefly): Por me parece un buen clan legit, ya que en la actualidad hay muchos clanes hackerinos, Y me gustaria aportar un poco de PvP y TeamWork al clan :D
 

Luqk

Survivor
Joined
Jun 2, 2016
Messages
138
Reaction score
12
Mɪɴᴇᴄʀᴀғᴛ IGN (Iɴᴄʟᴜᴅᴇ Aʟᴛs):
Kʜɪʀᴢ ʏ ɪSᴏᴏʀᴀ
Aɢᴇ:
14
Sᴛᴀᴛs:
ɪSᴏᴏʀᴀ: 223/3000
Kʜɪʀᴢ: 1/10 ᴄʀᴇᴏ xᴅ ᴀɴᴛᴇs ᴛᴇɴɪᴀ 10/36

Dᴏɴᴏʀ:
sɪ, ᴅɪᴀᴍᴏɴᴅ ᴇɴ ʟᴀs ᴅᴏs
Pᴀsᴛ Cʟᴀɴs:
Tʀɪʟᴏɢɪᴇs, Kᴀʀᴍᴀ, Pʀᴇᴄɪsᴇ, Sᴛᴀʀs Oᴡɴᴇᴅ, MᴏᴏɴBʟᴀᴄᴋ, Aᴘᴏᴄᴀʟʏᴘsᴇ, Tʀᴀɪᴛᴏʀs, Kᴀᴍɪɴᴀʀɪ ᴇɴᴛʀᴇ ᴏᴛʀᴏs
Wʜʏ Dᴏ Yᴏᴜ Wᴀɴᴛ ᴛᴏ Jᴏɪɴ Rᴀɪɴs?(Exᴘʟᴀɪɴ Bʀɪᴇғʟʏ):
Bᴜᴇɴᴏ, ᴇsᴛᴇ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ғᴜᴇ ᴍɪ ᴄʟᴀɴ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴏ, sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴠᴇɪᴀ sᴜ ᴘᴏsᴛ ʜᴀʙᴇʀ sɪ ʜᴀʙɪᴀ ᴜɴᴀ ᴡɪɴ ᴍᴀs ᴏ sɪ ʜᴀʙɪᴀ ɴᴜᴇᴠᴏs ᴍᴇᴍʙᴇʀs, ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ᴠᴇɪᴀ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ʟʟᴇᴠᴀʙᴀɴ ʟᴏs ᴍᴇᴍʙᴇʀs ᴇɴ ᴇʟ ᴘᴏsᴛ ʏ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴀɴ ᴍᴜʏ ᴄᴏᴍᴘᴀñᴇʀᴏs, ᴀᴅᴇᴍᴀs ᴅᴇ sᴜ ᴇxᴇʟᴇɴᴛᴇ ᴛᴇᴀᴍᴡᴏʀᴋ ʏ ᴘᴠᴘ ʟᴏɢʀᴀʀ ᴇɴᴛʀᴀʀ ᴀ ᴇsᴛᴇ ᴄʟᴀɴ sᴇʀɪᴀ ᴜɴᴀ ᴅᴇ ᴍɪs ᴍᴇᴛᴀs ᴍᴀs ᴀʟᴛᴀs ᴇɴ ᴍᴄ, ʏ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ᴀɴᴛᴇs ᴇɴ TʜᴇRᴀɪɴs ᴛᴜᴠᴇ ʟᴀ ɢʀᴀɴ ᴏᴘᴏʀᴛᴜɴɪᴅᴀᴅ ᴅᴇ ᴏʙᴛᴇɴᴇʀ ᴛʀɪᴀʟ, ᴘᴇʀᴏ ᴀ ʟᴏs 2 ᴅɪᴀs ᴇʟ ᴄʟᴀɴ ᴄᴇʀʀᴏ, ᴘᴏʀ ᴀʜᴏʀᴀ ᴇsᴛᴏʏ ɪɴᴛᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴀᴘʟɪᴄᴀʀ, ᴘᴀʀᴀ ᴠᴇʀ sɪ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴘʀᴇɴᴅɪ sɪʀᴠɪᴏ ʏ ᴘᴏʀ ғɪɴ ᴘᴏᴅʀɪᴀ ᴄᴜᴍᴘʟɪʀ ᴇsᴀ ᴍᴇᴛᴀ ᴅᴇ ᴇɴᴛʀᴀʀ ᴀ ᴍɪ ᴄʟᴀɴ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴏ :)


 

Potss

Survivor
Joined
Apr 6, 2016
Messages
129
Reaction score
17
Minecraft IGN (Include Alts): Kaitlyynn, LuckyVAPES, Luckyscott, sadboylost.
Age:15
Stats:2/20
Donor: platinum
Past Clans: Amazing, Electrics, Pancracios.
Why Do You Want to Join Rains?(Explain Briefly): Me gustaría estar en este clan por qué veo que se llevan muy bien, también es un muy buen clan y porque es de lo pocos clanes legits.
Recomendado 100%

Minecraft IGN (Include Alts): OsoMaloso
Age: 15
Stats: 1/1
Donor: No :c
Past Clans: DisguiseUS, TriggersUS, ElectricsUS
Why Do You Want to Join Rains?(Explain Briefly): Por me parece un buen clan legit, ya que en la actualidad hay muchos clanes hackerinos, Y me gustaria aportar un poco de PvP y TeamWork al clan :D
Disguise? Uhmmm
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,633
Members
523,972
Latest member
Atasci