• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Phayron

Status
Not open for further replies.

Reverse

Quantum
Joined
Apr 1, 2015
Messages
329
Reaction score
37
no, ya que no nos parece que os lo mereceis. no éramos conscientes de una regla basica. Espero que no os moleste Gracias http://prntscr.com/9mtcc9
jajajaj , afa no seas rata , en esa cw no hicisteis compartir a nadie , ese gyazo no son pruebas de que haya pasado en la cw vs nosotros , ademas no sabes lo que me hizo abrir vaxed , si quieres no pongas la lose , pero haya tu , quedareis como el clan que sois ;)
 

Roquazzz

Experienced
Joined
Jul 13, 2014
Messages
619
Reaction score
65
jajajaj , afa no seas rata , en esa cw no hicisteis compartir a nadie , ese gyazo no son pruebas de que haya pasado en la cw vs nosotros , ademas no sabes lo que me hizo abrir vaxed , si quieres no pongas la lose , pero haya tu , quedareis como el clan que sois ;)
Dios el Jeanpi como controla mae mia
 

ArticKs

Quantum
Joined
May 21, 2015
Messages
120
Reaction score
12
Dios el Jeanpi como controla mae mia
jajajaj , afa no seas rata , en esa cw no hicisteis compartir a nadie , ese gyazo no son pruebas de que haya pasado en la cw vs nosotros , ademas no sabes lo que me hizo abrir vaxed , si quieres no pongas la lose , pero haya tu , quedareis como el clan que sois ;)
We just don't care about your clan. but i wish you keep improving or hacking or wathever you like to do ;) TY for everything
 

Roquazzz

Experienced
Joined
Jul 13, 2014
Messages
619
Reaction score
65
We just don't care about your clan. but i wish you keep improving or hacking or wathever you like to do ;) TY for everything
You should stop accusing without knowing anyhing at all, we are a better clan then you, you are just such bad loosers that you can`t even admit your defeat. #HowToEstAFAdor btw :D
 

Reverse

Quantum
Joined
Apr 1, 2015
Messages
329
Reaction score
37
You should stop accusing without knowing anyhing at all, we are a better clan then you, you are just such bad loosers that you can`t even admit your defeat. #HowToEstAFAdor btw :D
el roquas a ingles no le gana nadie ni te rayes JAJAJAJA
 

JavieR_

Spectator
Joined
Jan 10, 2016
Messages
4
Reaction score
0
-Name: Javier
-IGN: Javier_
-Skype username: rango_chatarra
-Age: 14
-Donnor?: Pobre
-Nacionality: España
-Stats: 80/720 ( no juego por stats)
-PvP strenghts: Caña y arco.
-Past clans: WeekEnd EU, Keylon EU y Demonian PvP
CUBITO <3
 
Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,610
Members
523,972
Latest member
Atasci