• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

MafiaTuga [EU]

Status
Not open for further replies.

RyKko

Platinum
Joined
Jul 18, 2015
Messages
46
Reaction score
9
IGN: iSolrFlare
Name: Ze
Nation: Portuguese
age:17
wins:276
Skype ID: alfredo.pimentel145
Past Clans: VinesEU , WavesEU
Why do you whant to join MafiaTuga?: BEST CLAN EVER
Ping:12
 

MafiaTuga

Tribute
Joined
Nov 21, 2015
Messages
42
Reaction score
5
IGN: iSolrFlare
Name: Ze
Nation: Portuguese
age:17
wins:276
Skype ID: alfredo.pimentel145
Past Clans: VinesEU , WavesEU
Why do you whant to join MafiaTuga?: BEST CLAN EVER
Ping:12
Accepted! Welcome to the clan!
 

Slv

Experienced
Joined
Nov 6, 2015
Messages
112
Reaction score
173


Won: 2 | Lost: 0 | Pending: 1 | Played: 2

MafiaTuga vs GoldenCarrots | [w] 5 - 0
MafiaTuga vs IndependenceReborn | [w] 5 - 0 (Macro and Impolite People)
MafiaTuga vs Primevals | [p] 2 - 2
Did you really DQ GoldenCarrots and IndependenceReborn ??
where's the evidence of IndependenceReborn 'macroing'
 

Slv

Experienced
Joined
Nov 6, 2015
Messages
112
Reaction score
173
Epic ve la no canal do ImAlexandre o vídeo, e dos diz alguma cena <3
1 - Lack of evidence
2 - You cannot call out macros as it is something that you can only know if the own person assumes to use it.
3 - The video quality is awful
4 - You did not win and posted a fake win , in a couple days no one will want to fight your clan so I would recommend you playing legit without posting fake wins
 

TotodileYT

Spectator
Joined
Oct 26, 2015
Messages
11
Reaction score
0
1 - Lack of evidence
2 - You cannot call out macros as it is something that you can only know if the own person assumes to use it.
3 - The video quality is awful
4 - You did not win and posted a fake win , in a couple days no one will want to fight your clan so I would recommend you playing legit without posting fake wins
Lol Sr.Epic Fly Que pensa que é o melhor player do mundo! A qualidade do seu canal tbm nao é boa. Já Agr fala PT nao e por estares noutra comunidade que isso vai mudar....
 

Slv

Experienced
Joined
Nov 6, 2015
Messages
112
Reaction score
173
Lol Sr.Epic Fly Que pensa que é o melhor player do mundo! A qualidade do seu canal tbm nao é boa. Já Agr fala PT nao e por estares noutra comunidade que isso vai mudar....
A Qualidade no meu canal e bem melhor e desculpa la esqueci-me que voces nao pescavam de ingles quanto mais do jogo , continuando um clan nao funciona assim nao podem por wins 5-0 so porque perdem ou porque vos apetece se o vosso clan acabar por ser black listed ou reportado por varios clans voces vao acabar por ser banidos de clans :)
 

TotodileYT

Spectator
Joined
Oct 26, 2015
Messages
11
Reaction score
0
A Qualidade no meu canal e bem melhor e desculpa la esqueci-me que voces nao pescavam de ingles quanto mais do jogo , continuando um clan nao funciona assim nao podem por wins 5-0 so porque perdem ou porque vos apetece se o vosso clan acabar por ser black listed ou reportado por varios clans voces vao acabar por ser banidos de clans :)
Ninguem te pediu opinião tbm <3 Beijos <3
 
Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,610
Members
523,972
Latest member
Atasci