Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.
Minecraft IGN: OnlyBlqde_ Skype: rogeliopvp Age: 13 Donor: no Wins: 105 Played: 1257 Experience with Clan Leaders: leeve Reason for Joining 300: Porque me parese buen clan me interesaria aportar algo en el y Quiesiera conocerr mas gente buna gente
Minecraft IGN: iFeeliX_ Skype: feelixgamer o iFeeliX_ Age: 14 Donor: no Wins: normal 68 - solo 89
Played:normal 499 - solo 298 Experience with Clan Leaders: es mi primer clan (si entro xd) pero soy buen lider y hago buenos planes para ganar Reason for Joining 300: es un clan a mi "altura" de juego y hay buenos players aparte quiero saver que se siente estar en un clan xdd
Minecraft IGN:LaTengoGrandee Skype:elpibemacmat Age:14 Donor:No Wins:15 Played:514 y si mis stats son asi de malas pero mi pvp no es tan malo Experience with Clan Leaders:NINGUNA xD
Reason for Joining 300:Busco un buen clan
Minecraft IGN: HardeR_ Skype: techgames1 Age: 14 Donor:No Wins: ReSet Played: ReSet Experience with Clan Leaders: SurfaceUs , SolandersUs , SuperationUS Reason for Joining 300: Bueno quiero Entrar a 300Us ya que es un clan Muy bueno y esta Un amigo Darius , Conocer Mas gente Divertirme en las Scrim's y cb's Gracias
New Minecraft IGN: FewHearts // AnyPossibility
Donnor: ñe
Win/Played: FewHearts// 1/1 AnyPossibility // 16/160
Past Clans: asignature Activity: 9/10
Mature: 9/10
Ping on US servers: 1.7 version: 200 // 300
What do you want to join 300? porque este clan tiene futuro y me conosco a un par aqui que diceeeeees
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.