Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.
Jag trodde du var från en annan clan.. men nvm, är du med i den klanen jag skrev..?Vi fuskade inte? Lev med att ni förlorade. ..
Ja, ni sa så här ''REMATCH DÅ!'' ni kan inte ändra på det nu.. ni fuska.. = Rematch eller vi vinner..Nej TheCrazy
Zebba11, ffs, var snäll och inte bry dig din jävla p12a, snart frågar jag om någon kan banan dig från min Theard.. Kan du inte bara lägga ner? Och vadå rage? -_- är du störd eller? BARA LÄGG NER..asså snälla lägg ner bäver du kan inte ha hand om en clan om du bara ragar såfort du inte får som du vill
Ja, såfall 1-0, nöjd?!Det sa vi inte vi sa att vi vann 1 helt clan war men att vi ska ha re match lwv med det xD
Banna*Zebba11, ffs, var snäll och inte bry dig din jävla p12a, snart frågar jag om någon kan banan dig från min Theard.. Kan du inte bara lägga ner? Och vadå rage? -_- är du störd eller? BARA LÄGG NER..
Japp, på min egna Thread..Tripple post ↑:O