Your in game name : C4zZo
How old are you ( No lieing ) : 15 years get 16 in november // Bin 15 werde im November 16
How many points you have : not that much because I often sponsor friends. but i can hold around 1000-1500 // nicht so viele, weil ich auch oft Freunde sponsore. Aber ich würds auch schaffen (bzw. habs auch schon) 1000-1500 zu halten...
How many wins you have : I think they are about 80-90 at the moment // Glaube zur zeit zwischen 80-90 (spiele noch nicht all zu lange ca. 3 Spieltage kanns aber denk ich recht gut)
Your skype name : bart1347 (also got TS // auch TS vorhanden)
Where you come from : Germany // Deutschland
Why do you want to join : Never played MCSG in a clan but I like to meet new guys and play with good Teamplayers // Hab noch nie in nem MCSG Clan gespielt hab aber Lust neue Leute kennen zu lernen und mit Teamplayern zu spielen
Why should we add you : Cause I think I'm already quite good at MCSG also if i dind't played it that much and I'm a Teamplayer // Weil ich denk ich für meine Spielzeit schon recht gut bin und auch ein Teamplayer(ich opfere mich auch mal so dass andere überleben und sponsore mir sind Punkte egal...)
When did you start to play minecraft : Very early can't really remember

// schon lange, sodass ich mich nicht mehr recht erinnere
When did you start playing mcsg : Already a few months but I started playing regularely MCSG maybe 1 or 2 months ago // Schon seit einigen Monaten aber erst sein ein zwei wirklich aktiv...
Have you been in any other clans : No D: // Nein D:
How often do you play, everyday or just sometimes : Normaly i'm playing every to every second day // Eigentlich jeden bis jeden zweiten Tag (zur zeit bisschen weniger aber noch fast täglich wegen Prüfungszeit in der Schule)
As you can see I'm German but able to speak English xD
Ja bin Deutscher der aber auch English reden kann und damit auch keine größeren Probleme hat, hab aber im anderen Thread gesehen, dass ihr ein Deutscher Clan seid/wart und deswegen zweisprchig geschrieben...
xD