• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Protugal [EU]

Byrah

Diamond
Joined
Dec 21, 2015
Messages
188
Reaction score
54
IGN: STLZ
Age: 15
Stats: Good bruh 6/13 i play badlion , my other accont was banned.
Skype: itzrafaax123
Nationality: Portuguese
Tell us about yourself: im a good guy ;)
Past Clans: STR , Kiiro
How good is your Portuguese and English (0/10) ? 9/10
ACCEPTED! Rank: Trial
 

TheToalhaGamer

Spectator
Joined
Dec 27, 2014
Messages
7
Reaction score
0
IGN: ScriptPT
Age: 17
Stats: 247/37
Skype: daavid.hd
Nationality: Portuguese
Tell us about yourself: I was a bad person to several people within the Portuguese community but now I am changed and willing to make peace with everyone and help the Portuguese community to be good world view.
Past Clans: i'm not remembering
How good is your Portuguese and English (0/10) ? 4/10
 

Froztey

Peacekeeper
Joined
Oct 3, 2015
Messages
562
Reaction score
928
IGN: ScriptPT
Age: 17
Stats: 247/37
Skype: daavid.hd
Nationality: Portuguese
Tell us about yourself: I was a bad person to several people within the Portuguese community but now I am changed and willing to make peace with everyone and help the Portuguese community to be good world view.
Past Clans: i'm not remembering
How good is your Portuguese and English (0/10) ? 4/10
nao brinques comigo.
BIGGEST "DECLINED" ON EARTH
 

Froztey

Peacekeeper
Joined
Oct 3, 2015
Messages
562
Reaction score
928
o Guri e o bazinga disseram se eu quisesse ir para os portugal para fazer thread mas já vi que tavam a gozar como sempre.
para fazer thread? no maximo fazer apply,e podes fazer apply qnd quiseres e quantas quiseres nao quer dizer que vas ser aceite.
 

TheToalhaGamer

Spectator
Joined
Dec 27, 2014
Messages
7
Reaction score
0
para fazer thread? no maximo fazer apply,e podes fazer apply qnd quiseres e quantas quiseres nao quer dizer que vas ser aceite.
eles disseram que se pedisse desculpa ao battey que por eles eu podia entrar portanto eu nao sei se foste informado ou nao mas ya é isso apply .
 

Froztey

Peacekeeper
Joined
Oct 3, 2015
Messages
562
Reaction score
928
eles disseram que se pedisse desculpa ao battey que por eles eu podia entrar portanto eu nao sei se foste informado ou nao mas ya é isso apply .
a questao nao é de ser informado ou nao , eu nao jogo por eles como principal clan mas sei que nao tao desesperados para te ir buscar como membro
 

TheToalhaGamer

Spectator
Joined
Dec 27, 2014
Messages
7
Reaction score
0
a questao nao é de ser informado ou nao , eu nao jogo por eles como principal clan mas sei que nao tao desesperados para te ir buscar como membro
mas isso nao és tu que decides eles é que me disseram isso hoje agora estou aguardar...
 

Froztey

Peacekeeper
Joined
Oct 3, 2015
Messages
562
Reaction score
928
mas isso nao és tu que decides eles é que me disseram isso hoje agora estou aguardar...
realmente nao sou eu q decido mas se tu entrares bue vao bazar acho q a resposta é obv.
nao sei pk tentas entrar em sitios q nao deves ou devias te sentir confortavel ngm aqui gosta de ti
 

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,192
Messages
2,449,601
Members
523,972
Latest member
Atasci