Predators [US Division] [Disban]

  • Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Status
Not open for further replies.

Theslime

Tribute
Joined
Apr 21, 2014
Messages
60
Reaction score
4
IGN:theslime2001
AGE (13 +):13
Wins/L: 110/690
Ping on the US servers:60
MCSG Donor: platinium
Do you have a working Mic [Y/N]:Si
Do you have Skype and TeamSpeak [Y/N]:Si
Skype Name (PM me if you don't want to post it):saul.casas6
Have you already been on a 6v6, 7v7, 8v8 before?Si
TimeZone:pacific Time 2 horas menos que en el df
Past Clans:One Jaguars Claw NightMaresPvP Tk Nation NovaTionz
Do you speak spanish?Si c:
Why should we choose you? Porqué me párese Bueno el Clan y quiero mejorar en PvP porque este clan es RePro
 

WhoDied

Survivor
Joined
Mar 16, 2014
Messages
110
Reaction score
6
On behalf of Vulnerable I challenge you to a clan battle, Add me on skype: WhoDiedMC
 

r i p

Quantum
Joined
Jun 27, 2014
Messages
1,809
Reaction score
661
Hi #TeamPredators (Only US).
It would be an honor to make a scrim against his clan.

If the idea seems perfect you can add me to skype... [croowz72]
#Dedication | Owner.
 

Predators

Survivor
Joined
Jul 12, 2014
Messages
59
Reaction score
35
Hi #TeamPredators (Only US).
It would be an honor to make a scrim against his clan.

If the idea seems perfect you can add me to skype... [croowz72]
#Dedication | Owner.

No, we won't scrim against you.
 

Felipe_Gamer_Pro

Spectator
Joined
Jun 6, 2014
Messages
7
Reaction score
0
Nombre en el juego: _MarioSlayer_ / Felipe_Gamer_Pro
Edad (13 +): prácticamente tengo 14
Wins/Perdidas: 100/600
Cual es tu ping en US: aprox. 180
MCSG Donador: Sin donor ):
Tienes un microfono que funciona [S/N]: Si
Tienes Skype y TeamSpeak [S/N]: Si
Nombre de Skype (Enviame un mensaje si no lo quieres dar): Ya me tienes :3
Ya has estado en un 6vs6,7vs7,8vs8 antes?: solo 6v6 XD
Zona Horaria: no lo sé XD pero soy de chile
Antiguos clanes: Slayer , Siqhz

Porque deberiamos escogerte?: Bueno no sé que poner en esta pregunta, mhh puedo ser útil al momento de pelear :3
 

Majestic0112

Quantum
Joined
Nov 29, 2013
Messages
73
Reaction score
49
Nombre en el juego: _MarioSlayer_ / Felipe_Gamer_Pro
Edad (13 +): prácticamente tengo 14
Wins/Perdidas: 100/600
Cual es tu ping en US: aprox. 180
MCSG Donador: Sin donor ):
Tienes un microfono que funciona [S/N]: Si
Tienes Skype y TeamSpeak [S/N]: Si
Nombre de Skype (Enviame un mensaje si no lo quieres dar): Ya me tienes :3
Ya has estado en un 6vs6,7vs7,8vs8 antes?: solo 6v6 XD
Zona Horaria: no lo sé XD pero soy de chile
Antiguos clanes: Slayer , Siqhz
Porque deberiamos escogerte?: Bueno no sé que poner en esta pregunta, mhh puedo ser útil al momento de pelear :3
Felicidades eres acpetado como Trial Member, se activo en el TS para aumentar tus posibilidades de ser Aceptado.
 
Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,188
Messages
2,449,241
Members
523,963
Latest member
Atasci