D
Deleted member 277301
Guest
Accepted! Rank: Member!Application Template
How old are you?(10+): 12
What is your InGame-Name?: Love0112
Where are you from?: Jag är från Sverige
How many wins do you have?: Jag har bara 34 men jag är mycket bättre än jag verkar! Hoppas att ni kan acceptera mig ändå!
How many games have you played?: Över 1300.
What is your Skype name?: isabelle.hberg eller IsabelleYea<3 om det första inte funkar.
Do you have a working Microphone?: Jepp!
How often are you playing MCSG?: Varje dag.
What is your PvP-Strenghts?: Jag är superbra på flint n steel och båge!
What is your PvP-Weaknesses?: Att döda teams tror jag.
What is your favorite map?: Alla xD
Do you have a alt acc? (PM me if you not want to tell): Nepp.
Why do you want to be a in #Legion?: För att jag alltid har velat vara med i en clan, och för att jag tror att det är ett bättre sätt att hitta kompisar och sånt på! Jag tycker också att det är lättare om man är med i en svensk clan, för då kan man ju prata svenska! #Legion är nog också en jättebra clan, så det skulle vara jätteroligt att vara med i den!
Denied Reason: YOu are already in Nitride.How Old are You?: 12 What is your InGame-Name?: _Zeroh4ack_
Where are you from?:Norway but i understand a bit swedish and can talk a little bit swedish
How many wins do you have?:363
How many games have you played?:1490
What is your Skype name?:Nicolaigutten123
Do you have a working Microphone?:yes
How often are you playing MCSG?:much
What is your PvP-Strenghts?:bow ,near swordfighting , Fns , fishingroad
What is your PvP-Weaknesses?:hackers ,big teams , small room fighting
What is your favorite map?:Teweran SG2
Do you have a alt acc? (PM me if you not want to tell):what is acc?
Why do you want to be a in #Legion?:Cuse isak_boss is here