JOGA's Päron

• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Status
Not open for further replies.

ThePearFreak

Tribute
Reaction score
3
MC name: Salared
Wins: 74
PvP strengths: I am skilled. I killed says when 3 people were trying to gangrape me and he outgeared me :3
PvP weaknesses: When multiple people at one time (3ish) attack me I'm pretty screwed
Why do you want to join the clan?: Because it seems like a mature and skilled community
U can join ONLY becuse u r cute <3

SkeletonBoss

Career
Reaction score
462
MC name: Salared
Wins: 74
PvP strengths: I am skilled. I killed says when 3 people were trying to gangrape me and he outgeared me :3
PvP weaknesses: When multiple people at one time (3ish) attack me I'm pretty screwed
Why do you want to join the clan?: Because it seems like a mature and skilled community
*Dislikes* anyway well done it the clan war! it finsished 3-2 to us (Organization)

Domilz

Career
Reaction score
428
Jag måste tyvärr säga att jag lämnar klanen på grund av att Raggex inte "orkar med mig" och känner att det är ingen idé att vara med en klan där någon har något emot mig så vi ses!

ThePearFreak

Tribute
Reaction score
3
Jag måste tyvärr säga att jag lämnar klanen på grund av att Raggex inte "orkar med mig" och känner att det är ingen idé att vara med en klan där någon har något emot mig så vi ses!

.... varför ska du lämna? Det är ju Adams problem att han inte orkar med dig, han får stå ut med det.

Hakkys123

Survivor
Reaction score
32
Ålder: 13
MCnamn: Hakkys123
Vinster: 158/160
PvP styrkor: alt
PvP svagheter: noobz, lite running
Varför vill du vara med i klanen?: Jag gillar at det er non som lagar klanar som är bara för svenska

ThePearFreak

Tribute
Reaction score
3
Ålder: 13
MCnamn: Hakkys123
Vinster: 158/160
PvP styrkor: alt
PvP svagheter: noobz, lite running
Varför vill du vara med i klanen?: Jag gillar at det er non som lagar klanar som är bara för svenska

Är du säker att du är 13, du stavar ganska mycket fel, bevisa att du är 13. Om du är 13 så får du vara med i klanen, om du inte är så blir du bannad.

Hakkys123

Survivor
Reaction score
32
Är du säker att du är 13, du stavar ganska mycket fel, bevisa att du är 13. Om du är 13 så får du vara med i klanen, om du inte är så blir du bannad.
Jag är Norska!!! Men jag är halft svensk! Derför

Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,188
Members
523,962
Latest member
Atasci