Fille
Platinum
- Reaction score
- 214
Ok, Får Spela lite Då xDDu måste få 100 vinster först. Det beror på för att du bara är 12.
Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.
Ok, Får Spela lite Då xDDu måste få 100 vinster först. Det beror på för att du bara är 12.
Godkännd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111ålder:13McNamn:raxis1337skype:mrfotboll12vinster: 132pvp styrkor: flint and steel! (like a baws)pvp svagheter: vatten strider utan pilbåge alltså bara med svärd.varför jag ska bli med?- för att päron är gott som faaan och vill ha ett clan att spela i. Ps jag lite vidz ibland ocksåoch jag kommer vara inne ofta!
Godkännd, men du får vara reserv så längeÅlder: 14 år
MCnamn: 9raggex9
PvP styrkor: Flint and steel
PvP svagheter:Vatten fight
Varför vill du vara med i klanen?: För Jooga är cooooool han äger alla på mcsg han äger pewdiepie på allat FATTA !!!// Mvh Raggex
Han kunde inte skriva så jag skickade det xD!
Och en till sak det har inte med vrf jag vill vara med att göra men han där captain snubben har spelat 2000 games och vunnit 100 jag har spelat 1000 och vunnit 33 så vi är ungefär lika bra då ju.Ålder:13
MCnamn:Robban34
Vinster:33
PvP styrkor:Närstrid och pilbåge
PvP svagheter:flint and stil
Varför vill du vara med i klanen?:För att jag vill hjälpa clanen att växa och jag är ett stort fan :3
Då får inte vara med i klanen än, skaffa mer wins.Ålder:13
MCnamn:Robban34
Vinster:33
PvP styrkor:Närstrid och pilbåge
PvP svagheter:flint and stil
Varför vill du vara med i klanen?:För att jag vill hjälpa clanen att växa och jag är ett stort fan :3
Nu har jag 34 xDDå får inte vara med i klanen än, skaffa mer wins.
GodkänndÅlder:12år
MCnamn:fillemon10
Vinster:100 nu!!! =)
PvP styrkor:vatten Strid Och Flit And Stell
PvP svagheter:backstab...
Varför vill du vara med i klanen?: Jag vill Spela med Spelare På Min nivå Och Så
Övrigt: Statsen Här Nere har inte Updateras Men titta mina Stats På http://www.minecraftsurvivalgames.com/stats/player/fillemon10