• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Hello Guys! :D

ImAlezz_

Spectator
Joined
Dec 20, 2015
Messages
4
Reaction score
1
Hello guys my name is Aleksander. Im 13 years old and from Norway. Im new at the McGamer forums and have played at McGamer in a half year. In 2 years i have played at TheHive but i quited there and started here. It is very fun to play McSg here! :)

Aleksander-
 

^•^

Platinum
Joined
Jul 7, 2014
Messages
537
Reaction score
1,079
Hello There,

My name is Dylan, I'm a young person of 14 years old. I'm a moderator on the McGamer Servers. I'm a US native, USA USA USA! I would like seeing your thread and replying to them. When I get older I'm going to vote for president and only the best, because I'm such a good American. It's nice meeting you, Norway seem's cool, But I love the United states of America too.

If you need ANYTHING feel free to message me.
 

William

District 13
Joined
Feb 6, 2013
Messages
2,745
Reaction score
2,201
Hei Aleksander! Jeg heter William og er 17 år gammel. Jeg kommer også fra Norge :) Kult å høre at du har bytta fra Hive, selv har jeg bytta litt og spilt på begge serverne. Håper du finner mye kult å gjøre her, for det er det. Teamspeak, forums og in-game! Hvis du trenger hjelp med noe så er det bare å sende meg en melding, jeg er den eneste norske moderatoren her ;)
Tråd flyttet til Community Corner, grunnet dette er et bedre egnet sted for denne type posts.

Ha en fin dag! :D
 

ImAlezz_

Spectator
Joined
Dec 20, 2015
Messages
4
Reaction score
1
Hei Aleksander! Jeg heter William og er 17 år gammel. Jeg kommer også fra Norge :) Kult å høre at du har bytta fra Hive, selv har jeg bytta litt og spilt på begge serverne. Håper du finner mye kult å gjøre her, for det er det. Teamspeak, forums og in-game! Hvis du trenger hjelp med noe så er det bare å sende meg en melding, jeg er den eneste norske moderatoren her ;)
Tråd flyttet til Community Corner, grunnet dette er et bedre egnet sted for denne type posts.

Ha en fin dag! :D
Tusen Takk! :D
 

HAZARD

Experienced
Joined
Dec 17, 2012
Messages
373
Reaction score
91
First off, welcome back and check out heaps of events and cool stuff to get into, like Open Mic Night, and Staff Q@A's all shown on the forums
 

Giggity69Goo

Mockingjay
Joined
Jun 20, 2012
Messages
5,595
Reaction score
4,823
Hello guys my name is Aleksander. Im 13 years old and from Norway. Im new at the McGamer forums and have played at McGamer in a half year. In 2 years i have played at TheHive but i quited there and started here. It is very fun to play McSg here! :)

Aleksander-
Hello! Welcome to the forums! If you have any questions feel free to PM me or anyone else that offers their help! Have fun :)

-----------

Hallo! Velkommen til forumet ! Hvis du har noen spørsmål du gjerne PM som meg eller noen andre tilbyr sin hjelp! Ha det gøy :)
 

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,633
Members
523,972
Latest member
Atasci