#DeadMancos | EU Clan

  • Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Status
Not open for further replies.

TheLuck144

Diamond
Joined
Jun 19, 2014
Messages
4
Reaction score
2
¡Bienvenidos a #DeadMancos!
Este clan está hecho con la única finalidad de pasarlo bien, ¿A qué esperas? ¡Unete!
En este clan buscamos gente buena y madura.


Creado: 02/05/2015​
Fundadores: TheLuck144 & odogocsicnarf
Owner: SnipForTheWin
Líder: TheLuck144


- Ratio: 1/5
- Tener Skype y/o TeamSpeak
- Obedecer ordenes en Clan Wars
- Tener micrófono y conexión decentes

Nombre Real:
IGN:

Donor:
Años:
Skype:
Partidas Ganadas/Partidas Jugadas:
Dínos por qué te gustaría entrar en DeadMancos:

Leaders:
- TheLuck144
Officers:
odogocsicnarf
Elites:
Dererik_
Members:

3v3 - 5v5
2 minute grace period at the beginning of the games.
No sponsoring or bountying.
Only people listed on the clan roster are allowed to play.
No teaming or trucing with people outside of your clan.
Each clan are allowed to postpone once in a maximum of 48 hours.
Spectators are allowed.
First to 3 or 5 wins.
If a hacker is interrupting the war (killing), you must have proof in order for a round restart.
Crashes in-game count as a death.
Crashes in pre-game = Restart of current round on the same map.
No OP Items : DQ
All MCGamer rules must be followed.


 

NOMACR0JUSTSKILL

Spectator
Joined
Apr 21, 2015
Messages
22
Reaction score
10
Nombre Real: Damian777
IGN: NOMACR0JUSTSKILL (Por que zoy proh)

Donor: Ninguno ezo es para mancoz
Años: 7 (como bejetah "777")
Skype: daa.fack
Partidas Ganadas/Partidas Jugadas: 13 / 500000
Dínos por qué te gustaría entrar en DeadMancos: Por khe aki estam loz proz franciscomacroz thelukni_idea y snipfortherodzpam
 

Framaes

Platinum
Joined
Jun 23, 2014
Messages
313
Reaction score
24
Nombre Real: Fran
IGN: Framaes

Donor: plat
Años: 15
Skype: framaes11
Partidas Ganadas/Partidas Jugadas: unas 125/455
Dínos por qué te gustaría entrar en DeadMancos: hay gente pro y siempre estuve viciado a deadplayers ^^
 

gurren

Survivor
Joined
Aug 20, 2013
Messages
314
Reaction score
22
Wanna have a clan war if so add my skype gurra4746
 

Franciscogodo98

Spectator
Joined
Jul 14, 2014
Messages
22
Reaction score
3
i need unban for enter in this clan T_T, really is the best clan spanish OMG
 

GermanLHD

Diamond
Joined
Feb 12, 2014
Messages
121
Reaction score
12
Nombre Real: Germán
IGN: SrGerman
Donor: Diamond
Años: 15
Skype: germanytlhd
Partidas Ganadas/Partidas Jugadas: Antes 714/ 5427. Ahora me dan un poco igual 30/161 xDD. Podéis pasarme las pruebas
Dínos por qué te gustaría entrar en DeadMancos: Me parece un buen Clan. Y no hay mucho jaleo como en otros. Creo que habrá buen juego en equipo y que nos compenetraremos bien :D
 
Joined
Dec 19, 2014
Messages
46
Reaction score
0
Nombre Real:Sergi
IGN:InstintProSergi

Donor:no
Años:16
Skype:InstintProSergi
Partidas Ganadas/Partidas Jugadas:101/690
Dínos por qué te gustaría entrar en DeadMancos:Me parece muy buen clan , puedo aportar mis skills en el clan y para pasar-lo bien.
 

Exzone

District 13
Joined
Jul 21, 2014
Messages
1,922
Reaction score
2,315
Hello ,
I'm going to
lock this thread due to inactivity.
If you would like this thread to be reopened, please PM a member of Staff (me or anybody else) and we'll re-open it as soon as possible. This clan thread shall be moved into the Disbanded clans section. Next time, make sure to be active here on the forums with your clan!


Have a nice day here on MCGamer Network,
Exzone
 
Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,188
Messages
2,449,241
Members
523,963
Latest member
Atasci