flame_wet
Survivor
- Reaction score
- 22
Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.
why did you post that here ?_?
In-game name: washings
Past clans: Notags0z , krypton , obelisk , nebula
Why do you want to join: Because i'm searching for a good clan.+
Extras (optional): -
In-game name: nAnDoRbArOs
Past clans: Retro , Krypton , WarGodz, Nebula , Radiant .........
Why do you want to join: Because I like to play in clans
Extras (optional): no
- PendingIn-game name: nckz
Past clans: Signature
Why do you want to join:This is a really good clan and i wanna play some clan wars for fun and for win
Extras (optional): -I can talk a little about me:I am good with the sword,rod and fns....im good in teamwork but my bow skills are worse
- DeclinedIn-game name: loopings
Past clans: RedLight, HeavenAce, Faded, Lords and more
Why do you want to join: because I want to enter in a good clan
Extras (optional): -
ta caladoand banned me from ts 4 no reason...LOVELY
1º tens q votlar para a escola que isso não esta muito bom.dafuq qual e o teu problema... n digo nada tou mute no ts do nada começam a ameaçar a dizer ke se começo com merdas levo ban.. pergunto o ke e ke eu fiz e pergunto a essa pessoa kem e.. e levo ban ta serto deves me estar a comfundir com alguem de serteza ke eu n te conheço..
Eu levo boost? ahahah de quem e a onde?hahahahah tu n tens mesmo nenhum sentido de humor pois n... eu sou o nojento? falas mt paa kem leva boost e chamas-me a mim de nojento..eu nunca disse e nem digo ke sou bom qualquer coisa e sei mt bem que n sou dos melhores, mas pelomenos n me ando a chamar melhor pt, antes de chamares "saco de lixo" a alguem por favor reflete nas tuas ações e veras quem e mesmo o saco do lixo.
"se quiseres continuar a discutir está á vontade que eu quero chegar 1k posts e aproveitas e das reply BOOST nisto" - queres boost em todo lado..
tu que nao tens nem sentido de humor nem sentido nenhum em geralcomo eu disse vcs n teem sentido de humor...