#CenturionPvP EU / CA / SA Division

  • Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Status
Not open for further replies.

PenanoGamer

Quantum
Joined
Dec 26, 2014
Messages
82
Reaction score
9
Nombre real:Fernando
Nombre en Minecraft:iPenanoGamer
Ganadas/Jugadas:55/664
Soy bueno a (Arco, espada, caña, mechero):Con arco y espada
Soy malo a (Arco, espada, caña, mechero):Mechero
¿Has estado en otro clan? ¿En cuál?:En el insanepvp
Tienes Skype? (nombre)si , iPenanoGamer
 

CamoGamer

Experienced
Joined
Nov 26, 2014
Messages
637
Reaction score
38
Nombre real:Fernando
Nombre en Minecraft:iPenanoGamer
Ganadas/Jugadas:55/664
Soy bueno a (Arco, espada, caña, mechero):Con arco y espada
Soy malo a (Arco, espada, caña, mechero):Mechero
¿Has estado en otro clan? ¿En cuál?:En el insanepvp
Tienes Skype? (nombre)si , iPenanoGamer



yo tmbn quiero entrar le meti gg 5 a molinayt no mames
 

Vanicle | Vanessa

District 13
Joined
Sep 14, 2013
Messages
4,459
Reaction score
2,151
I've moved this into the EU section of the Clans and Teams forums. I recommend you making a separate thread for your CA division. :)
 

Dazer

Spectator
Joined
Feb 26, 2015
Messages
9
Reaction score
0
Nombre real: Ulises
Nombre en Minecraft: iDazerYT
Ganadas/Jugadas: 46/1000 (Gano de 3 a 6 partidas diarias)
Soy bueno a (Arco, espada, caña, mechero): Espada caña y mechero.
Soy malo a (Arco, espada, caña, mechero): Con el arco no soy muy bueno
¿Has estado en otro clan? ¿En cuál?: Nunca.
Tienes Skype? (nombre) ulises.rinaldi o NoHacksJustDazer <3
YA LLEGE A MIS 50 WINS
 

CamoGamer

Experienced
Joined
Nov 26, 2014
Messages
637
Reaction score
38
son inactivos
osea pocas cb y no le prestan atencion al clan
y aparte su ower molina es eZ
 

REXBL2001

Spectator
Joined
Oct 18, 2014
Messages
10
Reaction score
0
Nombre real:AdrianBleda
Nombre en Minecraft:REXBL
Ganadas/Jugadas:46
Soy bueno a (Arco, espada, caña, mechero):Caña,Mechero,Espada.
Soy malo a (Arco, espada, caña, mechero):Arco xd (Pero me defiendo vastante bn)
¿Has estado en otro clan? ¿En cuál?:pufff! StrafePvP , TigersPvP ,ObsidianPvP....
Tienes Skype? (nombre)rexbl2001
 

Vanicle | Vanessa

District 13
Joined
Sep 14, 2013
Messages
4,459
Reaction score
2,151
Since this clan has been relatively inactive, I will be locking and moving it into the ‘Disbanded Clans’ section. Please let me or any other staff member know if you would like it reopened. Thanks and have a great day!
 
Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,188
Messages
2,449,241
Members
523,963
Latest member
Atasci