• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

SURVIVAL GAMES World City

Do you want to see this map on MCSG?

  • *Yes!

    Votes: 86 89.6%
  • No (explain why please)

    Votes: 14 14.6%

  • Total voters
    96

EZnolaKzante

Tribute
Joined
Nov 17, 2015
Messages
61
Reaction score
2
Nice map GL espero que ese mapa Sea como para jugar cb y tambien para jugar :)
 

demonsushi

District 13
Joined
Feb 18, 2014
Messages
2,160
Reaction score
1,882
Looks good sort of reminds me of Green Grass tho. I think...
 

contriving

Quantum
Joined
May 13, 2016
Messages
301
Reaction score
37
Ya enserio me gusta bastante este mapa porque se siente un aire de mapa bastante moderno y la verdad eso se agradece aunque el mapa no fuera acceptado (muy poco probable) almeenos sabes que vos hiciste un mapa el cual le gusto a la gente,aunque eso si voy a tratar de que lo agreguen a los mapas aprovechando la nueva update ya que no acaba (en este tiempo) espero en esta update saquen y metan mapas y que uno de los que metan sea este <3
 
Last edited by a moderator:

LatinOMG_

Platinum
Joined
Feb 7, 2014
Messages
79
Reaction score
11
[ESPAÑOL]:
Hola,Saludos quiero decirles que gracias por el apoyo en este proyecto llamada "World city" gracias por los comentarios positivas al mapa. Gracias por esos 86 votos que me hacen hacer mas mapa para esta comunidad MCGamer Network. Desde hoy hare updates del mapa y seran publicados en foro.Gracias por la atencion.
sugerencias aqui!

[ENGLISH]​
Hello, Good Afternoon, I want to say thanks for the support in this project called "World City " thanks for the positive feedback to the map. Thanks for those 86 votes that makes me do more maps for this community, MCGamer Network. From today, I will be making updates of the map and will be published in the forum, Thanks for your attention.
suggestions here!

Sorry for my English

 
Last edited:

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,633
Members
523,972
Latest member
Atasci