TURKIYE[TR]CLAN

  • Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Status
Not open for further replies.

ChosenManHD

Spectator
Joined
Apr 11, 2015
Messages
5
Reaction score
0
Minecraft IGN:
Yaş:
Skype:
Oyun / Kazanma:
Günde Kaç Saat MCSG'desin:
 

KralLeqend

Spectator
Joined
Mar 20, 2015
Messages
7
Reaction score
0
Minecraft IGN: BilalYT
Yaş: 14
Skype: game.tiryaki
Oyun / Kazanma: 1367 / 44
Günde Kaç Saat MCSG'desin: 6-7
 

Mockingjay_50

Spectator
Joined
May 4, 2015
Messages
14
Reaction score
1
Yaş: 15
Minecraft ING: Mockingjay_50
Kazan:mak/Toplam oynanmış oyunlar: 50/500
Skype: live:mojakingjay50
Günde Kaş saat MCSG'de geçiriyorsunuz: 4-5 saat biliyorum fazla değil ama ne zaman CW filan olsun anında online olurum...
Not:Kesinlikle benim için saygı ve beraberlik çok önemli bir şey skybelı team olupda beni kesen arkadaşlarım vardı onlarla ilişkimi kestim.Bu grupta bulunmayı çok istiyorum iyi oynadığımı düşünüyorum zaten MCSG de ilk 1100 e girdim. Oynayış konusunda ise daha çok taktiksel ve bireysel takılıyorum ama eski MCSG de takımlı oynuyordum bundan dolayıda takım ruhunu iyi biliyorum.Zamanla kendimi geliştiyorum ve çok iyi işler yapmayı düşünüyorum.
Ekstralar
1) Sevdiğim ve Hoşlandığım şeyler:

----Öncelikle ben karşımdaki insana çok güvenirim onun bana karşı yapacağı hatalar beni çok üzer ve derinden etkiler.
-----Karşımdaki kişinin bana samimi ve natural(doğal) hali ile yaklaşması hoşuma gider.
(Burada öle şunu severim oyun oynamayı severim gibisinden bahsetmedim sadece beni tanımanız için biraz tiyo verdim :D )

2)Hoşlanmadığım Davranışlar :(
-----Benim en sevmediğim ve bu yüzden başıma çok şey gelen özelliğim karşımdakine çok fazla güvenmem ve fazlasıyla saygı duymam mesela o kişi bana bir küfür hakaret ederse (şakasına herkez yapıyor ama ciddi ciddi olan bir şeyler var ise ) ciddi ciddi kırılırım .Karşımdakinin de bana saygı duymasını önemserim.
-----Şakayla olsada bana vurulması benimde çok fazla yaptığım bir şey mesela adam geldi diyip arkadaşımı oltalamak veya vurmak fln ama bazı arkadaşlar bu olayı abartarak beni öldürdükleri oluyo nasıl komik şaka ama :/

3)Esprilerim :D
-----Malesef ama genelde soğuk espri yaparım ama saçma olmaz güldürür eğlenceli bir tipim şahsen (Yaptığım soğuk espriler şöle olmaz mesela Bir adam varmış Karısı yokmuş pff) hem gerektiğinde ciddi hem gerektiğinde çok neşeli olurum ortama ayak uydururum.

4) Macro or Hax?
Bu iki unsuru kullanmıyorum aynı zamanda kullananlarada karşıyım.
Bu arada pvp araç gereçlerini gerektiğinde kullanıyorum ama genelde hızlı tıkladığım için adam kesebiliyorum kazanabiliyorum. Bunu böle dedim diye okum kötü filan sanmayın gayet iyi kullanırım...

Konuya kim bakıyorsa Abi inşallah epilepsi filan değilsindir.Bazı yerleri renkli yazdım!
 

TotalDramaTony

District 13
Joined
Aug 12, 2013
Messages
7,803
Reaction score
1,528
Thread Status: Locked
If the owner of this Clan/Thread would like this thread to be reopened,
please PM a member of Staff. This clan thread shall be moved into
the Disbanded clans section due to inactivity.
 
Status
Not open for further replies.

Members online

Forum statistics

Threads
242,188
Messages
2,449,241
Members
523,963
Latest member
Atasci