Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.
i believe you can purchase it another way, with a credit card. do you have a credit card to use?I want to buy the diamond sponsor and I can not because I am from Paraguay,and wanted to ask if they could put a method other than paypal because paymental not let me buy from Paraguay.
ok, vas a PayPal, y usted debe encontrar una manera de utilizar su tarjeta de crédito en la parte paypal.Si uso una tarjeta de credito y es una visa
Yes use tarjet credit and is visa
Google translate or ;P?ok, vas a PayPal, y usted debe encontrar una manera de utilizar su tarjeta de crédito en la parte paypal.
Tienes alguien en los Estados Unidos que te puede comprar el diamond sponsor?Man no me deja enserio no funciona tiene que ser por lo menos por paymentall pero no funciona nose porque dice que su pais no esta disponible o pongo otro cualquier pais y no funciona proba nomas vos con el paymental
Si Paypal no funciona en tu pais intenta buscar otro metodo de pago, de todas maneras yo nunca compre un rank asi que no te sabria decir si hay algun otro metodo.I want to buy the diamond sponsor and I can not because I am from Paraguay,and wanted to ask if they could put a method other than paypal because paymental not let me buy from Paraguay.