• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

FredrikSte's introduction! :D

FredrikSte

Spectator
Joined
May 1, 2015
Messages
2
Reaction score
5
Hello, people and freaks of the Internet-land! My name is Fredrik (although I prefer Fred), and I'm a relatively new member of this community! I made this account in May, but haven't been much active, until recently when I decided to give this server a shot.

So, who am I? I'm an 18 year old guy from Norway, and I'm currently in my last year at school. Outside school I'm political active in Norways liberal party, and I'm currently working with my driving licence. I've also considered taking an education within politics or history, since I find these subjects rather interesting.

When it comes to gaming and other hobbies, I usually plays Minecraft since it's a fun and easy game. Besides that, I really enjoy games such as GTA V, Skyrim and The Last Of Us.

I can't wait to meet everyone here! :D
 

William

District 13
Joined
Feb 6, 2013
Messages
2,745
Reaction score
2,201
Woah! Er ikke ofte jeg ser nordmenn rundt omkring her! Morsomt å få vite litt mer om deg :)

Velkommen til forumet, hvis du skulle trenge noe hjelp angående noe så er det bare å sende meg en melding. Jeg er et medlem av staff på serveren her og kan hjelpe deg så ikke nøl til å spørre! :) Annet enn det så håper jeg du koser deg her for det er veldig gøy her!
 

FredrikSte

Spectator
Joined
May 1, 2015
Messages
2
Reaction score
5
Haha, nei sant det. Dårlig med nordmenn her. Jeg har vært her en stund da, har bare ikke postet noe (har som regel bare bevegd meg helt ubemerket rundt og "stalket" folk og tråder).
Jeg skal huske å spørre deg om jeg har bruk for noen form for assistanse, William.

Ser fram til å bli bedre kjent med deg og andre her på MCG. :D
 

Dzbs

Iron
Joined
Sep 26, 2013
Messages
2,297
Reaction score
2,748
Nice to meet you Fredrik! I've never really learned that much about Norway, but it seems like an interesting country!
 

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,192
Messages
2,449,550
Members
523,972
Latest member
Atasci