• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Guide [Norwegian/Norsk] - Report Abuse Template

William

District 13
Joined
Feb 6, 2013
Messages
2,745
Reaction score
2,201
Alle rapporter skal bli fylt ut med passende informasjon. Med mangel på informasjon som vi har sett fra mange ulike tråder, var det best å lage en mal som kan bli fulgt.

Tråder skal ikke innehold noe som krenker en annen spiller.

Det er nødvendig med bevis i alle tråder (Skjermbilde for Spammere/Videoer for hackere), hvis dette ikke er med kommer tråden til å bli tatt bort. Tråden din kommer også til å bli tatt bort om malen ikke er brukt riktig. We aksepterer ikke redigerte/beskjærte bilder under noen omstendigheter. For hjelp til å laste opp skjermbilder trykk her.

En detaljert gjennomgang om hvordan fylle ut en vellykket rapport kan bli funnet her: [LINK]

Tråden sin tittel bør være følgende:
Spillerens navn - Begrunnelse (for eksempel, William_FTW - Hacking)

-Kopier og fullfør-

Code:
Synderen sitt navn:

Spilltype:

Region:

Begrunnelse:

Bevis (Youtube/Imgur):

Nøkkeltider på videoen(e) [Valgfri]:

Tid, Dato og Server [Valgfri]:

Jeg, [FYLL UT NAVNET DITT HER] samtykker i å sende inn denne rapporten 
og at alle MCGamer sine regler blir fulgt til riktig omfang
og hvis jeg skulle fjerne eller tukle med beviset gitt, risikerer jeg å bli straffet.
Hvis jeg må for en eller annen grunn fjerne beviset/bevisene, 
skal jeg kontakte en medlem av MCGamer sitt staff.
__________________________________________________________

Forklaring av de ulike feltene gitt over:

Navnet i spillet: Navnet på spilleren du rapporterer; altså Minecraft brukernavnet.

Spilltype: Spilltypen som ble spilt når synderen brøt reglene.

Region: Hvilken regionen av nettverket som brukeren spilte og brøt reglene på. Enten er det US, EU eller AU.

Begrunnelse: Type misbruk som du rapporterer; forbrytelsen du anklager synderen for å ha gjort.

Bevis: Beviset på hvilken forbrytelse som ble forgått eller brudd på våre regler. PS: All bevis mot hacking må være på video.

Nøkkeltider på videoen(e) [Valgfri]: Tidene i video beviset hvor synderen kan bli sett bryte reglene. Vennligst følg tidsstempel formatet slik: 8:34 er 8 minutter og 34 sekunder in i videoen. Å fylle ut dette er valgfritt, og er ikke nødvendig hvis beviset gitt er skjermbilder eller en kort video.

Tid, Dato og server: Akkurat som det står. Tiden og datoen er når du observerte personen som brøt reglene (altså når du skaffet beviset/bevisene); husk å fyll inn hvilken lokal tidssone du er i! Serveren er regionen og hvilket nummer du var i på det tidspunktet, for eksempel US Hub Lobby 1542, MCSG EU1738.

Vennligst husk at å slette eller fjerne bevis etter at du har sendt det inn er ikke tolerert, og du vil få et underlagt forbud hvis du blir funnet skyldig i å fjerne bevis. Dette er din advarsel.

Hvis du skulle ønske å fjerne bevis på grunn av bekvemmelighet, som for eksempel å frigjøre plass på dataen din eller fjerne utenforliggende videoer fra din Youtube kanal, må du kontakte en medlem av MCGamer sitt personal på forhånd. De vil gi deg instuksjoner på hva som skal bli gjort for å forsikre at beviset er lagret et annet sted før du fjerner det permanent.
 

Gule

District 13
Joined
May 20, 2015
Messages
884
Reaction score
2,084
William vi begge vet at jeg aldri vil bli unbanna.
 

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,633
Members
523,972
Latest member
Atasci